RCP i kontrola dostępu
Dostarczamy rejestratory czasu pracy i kontrolery dostępu, jak również wdrażamy całe systemy rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu na różnych obiektach.
Kodeks Pracy narzuca pracodawcy obowiązek dokumentowania czasu przepracowanego przez zatrudnionych pracowników. Wprowadzenie nowej i nowoczesnej technologii da Państwu możliwość tworzenia dokumentacji zgodnej z wymogami Kodeksu Pracy.
Podstawowe funkcje systemu:
- rejestracja wejść / wyjść przy pomocy czytników kart identyfikacyjnych
- wyliczanie czasu pracy na podstawie zarejestrowanych wejść/wyjść
- sumaryczne zestawienie wyliczonych wartości dla pracowników, wydziałów, zakładu
- możliwość edycji informacji o wejściach/wyjściach
- zestawienie osób:
- wchodzących / wychodzących
- spóźnionych
- możliwość współpracy z systemami Kadry-Płace
- archiwizacja danych z poziomu programu
- ograniczenie dostępu do wydzielonych pomieszczeń-obiektów