RCP i kontrola dostępu

Dostarczamy rejestratory czasu pracy i kontrolery dostępu, jak również wdrażamy całe systemy rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu na różnych obiektach.

Kodeks Pracy narzuca pracodawcy obowiązek dokumentowania czasu przepracowanego przez zatrudnionych pracowników. Wprowadzenie nowej i nowoczesnej technologii da Państwu możliwość tworzenia dokumentacji zgodnej z wymogami Kodeksu Pracy.

Podstawowe funkcje systemu:

  • rejestracja wejść / wyjść przy pomocy czytników kart identyfikacyjnych
  • wyliczanie czasu pracy na podstawie zarejestrowanych wejść/wyjść
  • sumaryczne zestawienie wyliczonych wartości dla pracowników, wydziałów, zakładu
  • możliwość edycji informacji o wejściach/wyjściach
  • zestawienie osób:
    • wchodzących / wychodzących
    • spóźnionych
  • możliwość współpracy z systemami Kadry-Płace
  • archiwizacja danych z poziomu programu
  • ograniczenie dostępu do wydzielonych pomieszczeń-obiektów